Popis činnosti
V oblasti administrativy a spisové služby:
- Zajišťuje činnosti spojené s provozem sekretariátu vedení úřadu (starosta, místostarosta)
- Zajišťuje pořizování písemností pro vedení úřadu a vede jejich evidenci a archivaci
- Poskytuje informace veřejnosti všeobecného charakteru k činnosti úřadu
- Zajišťuje administrativní přípravu dokumentů pro jednání rady a zastupitelstva, pořizuje z nich zápis a vede jejich evidenci, vypracovává materiál s přehledem plnění zadaných úkolů pro jednání rady města
- Vede komplexní evidenci movitého majetku města
- Zajišťuje činnosti podatelny, přijímání a odesílání pošty, evidence pošty, zveřejňování povinných a dalších informací na úředních deskách, na elektronické úřední desce
- Zabezpečuje činnost příjmové pokladny
- Zabezpečuje činnosti na úseku spisové a archivační služby úřadu
- Zabezpečuje kronikářskou činnost
- Zajišťuje činnost Pošty Partner v místní části Bohuslavice
- Zajišťuje chod kontaktního místa v místní části Bohuslavice
V oblasti prezentace a propagace:
- Zajišťuje prezentaci města ve sdělovacích prostředcích
- Koordinuje výstup informací z úřadu pro veřejné sdělovací prostředky
- Vyhodnocuje informace o úřadu a městě ve veřejných sdělovacích prostředcích
- Aktualizuje a spravuje webové stránky a profil města Kyjova na sociální síti Facebook
- Zajišťuje nákup propagačních předmětů a vede jejich evidenci
- Zajišťuje setkání jubilantů, připravuje pamětní listy, dárkové balíčky
V oblasti zahraničních styků:
- Zajišťuje organizační a materiální zabezpečení akcí spojených s pobytem zahraničních delegací a výměnných zájezdů mezi občany partnerských měst
- Vypracovává a vyhodnocuje projekty pro získání dotací z Evropské unie