Volná pracovní místa

VŘ - Referent/ka životního prostředí na úseku ochrany ovzduší

referent životního prostředí

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Tajemnice Městského úřadu Kyjov vyhlašuje v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb.,

o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů,

výběrové řízení na obsazení pracovní pozice:

  

 

Referent/ka životního prostředí

 na úseku ochrany ovzduší

 

Popis pracovní činnosti: Koordinace činností a shromažďování podkladů pro zpracování Akčního plánu ke zlepšení kvality ovzduší zveřejněných MŽP. Aktivní komunikace a spolupráce s příslušnými orgány územní samosprávy, státní správy a dalšími relevantními organizacemi. Podílení se na plnění aktivit Akčního plánu naplňujících Opatření stanovená MŽP s kódovým označením PZKO_2020_1 a PZKO_2020_2, která mají klíčový dopad na dosahování imisních limitů a další zlepšování kvality ovzduší v územích, kde je imisní limit plněn. Pracovník bude administrativně podporovat či koordinovat i realizaci dalších aktivit, které stanovil Akční plán.

Platové zařazení: tř. 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců 
ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.

Pracovní poměr: na dobu určitou, po dobu trvání projektu MŽP, nejdéle do 30. 6. 2029.

Termín nástupu: 1. 6. 2025 nebo dohodou po ukončení VŘ

Úředníkem se může stát fyzická osoba, která splňuje předpoklady dle § 4 zákona 
o úřednících ÚSC:

  • je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt,
  • dosáhla věku 18 let,
  • je plně svéprávná,
  • je bezúhonná,
  • ovládá český jazyk.

 Požadujeme:

  • VŠ vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
  • praxe ve veřejné správě a na obdobné pozici
  • zkouška odborné způsobilosti v ochraně ovzduší výhodou
  • výborné komunikační a organizační dovednosti
  • vysoké pracovní nasazení
  • znalost práce s PC  - Word, Excel, PowerPoint, Internet
  • ochota dále se vzdělávat
  • řidičské oprávnění skupiny B

 Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku:

  • Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum 
    a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazující totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, datum 
    a podpis uchazeče. (Ke stažení na www.mestokyjov.cz v sekci volná pracovní místa).

 K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením (doklad lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti).
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii, uchazeč předloží doklady dle písm. b) a c) územnímu samosprávnému celku nejpozději před jmenováním do funkce vedoucího úřadu).
  • příp. další doklady týkající se odborné způsobilosti uchazeče.

Nabízíme:

  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené, 4 hrazené sick days
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
  • příspěvky na kulturní akce
  • zvýhodněný firemní tarif mobilního operátora

Přihlášku s požadovanými doklady označenou slovy „Výběrové řízení – Referent/ka ŽP – NEOTVÍRAT“ doručte jedním z níže uvedených způsobů:

  • na podatelnu úřadu nebo poštou na adresu: Městský úřad Kyjov, Personální úsek, Masarykovo nám. 30/1, 697 01 Kyjov
  • datovou zprávou - ID datové schránky: f28bdah
  • emailem na adresu: kariera@mukyjov.cz

Do výběrového řízení budou zařazeny pouze kompletní přihlášky (s požadovanými doklady) doručené nejpozději do 13. 5. 2025 do 15:00 hod. Další informace podá vedoucí Odboru životního prostředí a územního plánování Ing. Petr Pokorák – tel.: 518 697 560 nebo personalistka Mgr. Pavlína Luklová - tel: 518 697 414.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.

 

 V Kyjově dne 25. 4. 2025

 

Mgr. Veronika Kmentová     

tajemnice

 

 

Přiložené soubory