Hlášení závad, podněty od občanů
Občané mají možnost hlásit závady a nedostatky na majetku města či veřejném prostranství, a to pomocí mapového serveru. Jak na to?
Stačí vyplnit jednoduchý interaktivní formulář v elektronické aplikaci:
- nahlásit problém
- Zvolením možnosti "Přidat hlášení" a kliknutím do mapy můžete lokalizovat konkrétní místo, ke kterému se chcete vyjádřit, přičemž polohu daného bodu je možné až do odeslání hlášení libovolně měnit. Ve formuláři se dynamicky mění pohled na zadané místo, generovaný službou Google StreetView.
- V samotném formuláři je třeba vybrat kategorii závady/problému a doplnit stručný popis.
- Pokud si přejete být informováni o průběhu řešení, můžete přidat svoji e-mailovou adresu.
- Můžete také připojit fotografie z místa hlášení (max. velikost 8 MB).
- Po opsání kontrolního kódu a stisknutí tlačítka "Odeslat" se záznam uloží do databáze.
- Správce aplikace, kterým je pověřená osoba města Kyjova, bude následně upozorněn e-mailem na nový požadavek.
- Vložené hlášení bude v mapě viditelné až do jeho zpracování.
Hlášení prosím využívejte jen na závady technického charakteru, např. problémy související s dodržováním pořádku hlaste přímo městské policii.